Kallt om öronen

Jag tog mig som sagt en liten promenad idag. Jag behövde cigg och tänkte att jag lika gärna kunde gå en runda runt sportfältet innan jag gick till affärn. Det har ju varit strålande sol ute idag så det är synd att bara sitta inne och slösa bort det. Jag skulle dock ha satt på mig någonting på mitt stackars huvud...mina öron höll på att trilla av efter halva vägen. Det blåste kallt som attan...och mina öron är inte några större fan av kalla vindar. När jag började gå så tänkte jag att jag skulle ta två varv...men det fick jag hoppa över pg a mina öron. Nästa gång så blir det dock mössa...så jag inte har något att skylla på image80

Promenaden tog inte särskilt lång tid...men det var iaf skönt att få röra lite på fläsket. Sen var det en lagom rutt för att hinna hem till tvätten som skulle hängas. Snacka om timing, precis innan jag klev innanför dörren så hörde jag att maskinen låste upp luckan. Självklart så var det ju noga utträknat från min sida...haha.



Ska försöka lägga upp systers sida idag också, jag är ju inte riktigt färdig...det är lite färger och grejs som ska fixas. Men det kan jag ju pula med väl på plats så att säga. Sen får vi hoppas att hon blir nöjd...annars är det väl bara att jag sätter mig och trixar igen. Visserligen så kan det bli lättare för henne att komma med önskemål om man iaf börjar styla om bloggen lite, då kanske hon kommer på vad hon saknar os v. Har man väl fått en grund så är det ju inte så väldans klurigt att modifiera lite. Men som sagt...man måste ju börja någonstans iaf.



Ikväll vet jag inte vad vi har för planer. Gröt ska iväg och fixa lite med sin bil, men det tar väl inte hela kvällen. En sväng ut ur lägenheten hoppas jag iaf på. Vart vi hamnar beror väl dock på hur mycket bilen vill krångla *harkel*

Well...that's all for now folks

311572-59

Dina Ord
Postat av: Gröt

Skulle min bil krångla?? Nee nu ljuger du väl ändå???
Ehum..

2008-02-16 @ 00:57:31

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0