Det funkade

Min taktik gällande hockeyn ikväll fungerade!!

Jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag skulle förtränga hockeyn under kvällen...jag hade även förhoppningar om att det skulle ge mitt kära Mora 3 poäng i kvällens match. Uppenbarligen så fungerade det alldeles utmärkt. Jaja...det är väl klart att jag är medveten om att min lilla "strejk" inte hade något som helst med saken att göra...men jag kan väl få tro det iaf?

Det dumma i kråksången är väl om jag nu skulle bli tvungen att hoppa över resterande matcher i grundserien!!!

How ever, nu har Mora iaf klättrat över kvalseriestrecket....och jag ber till den där hockeyguden (ja..finns det nån gud..så skulle det isf vara hockeyguden) att det förblir så. Allra helst så får de klättra över nästa streck också..och spela slutspel öven denna säsong. Men nu ska jag inte gapa över allt på en gång...utan jag ska vara förbannat jävla glad över att det spelades in full pott i Karlstad ikväll. Det blir liksom lite extra bonus att klivet ur träsket togs just mot de där Hybris BK...och på bortais dessutom.





I övrigt så har det inte hänt mycket här hemma. Vi har mumsat lite mat och glott på tv...vilket vi ska fortsätta med nu. Det är CSI...visserligen gamla avsnitt...men Grissom gör aldrig dålig tv...hehe

Så...paj paj suckers...


311572-59

Dina Ord
Postat av: kokka1

weeee!!!!!
gött att ni satte packet på plats!

2008-02-29 @ 12:23:46
URL: http://vthessv.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0