G.H III

Jag har varit riktigt kass på att uppdatera här....nästan en hel vecka sen jag skrev ju!!

Anledningen till att jag inte har skrivit något...är att vi har fått hem Guitar Hero III...äntligen. Så det har mest blivit att sitta i soffan och rocka. Superskoj...men det känns i händerna när man inte är van..haha. Har klarat Easy nu, så nu är det snart dags att ge sig på Medium.

Nu är det dock dags för att sussa, men ska skriva mer imorgon. Ska fixa med ändringarna som syster önskade till sin blogg också. Jag har inte glömt det...jag har bara varit lite...eeeh..upptagen image79

311572-59

Dina Ord
Postat av: kokka1

meh.. du din DU!
men ärligt, har ni köpit det???!!!
för isf är jag glad att jag kommer va din granne om en månad.. haha

2008-02-24 @ 12:09:21
URL: http://vthessv.livejournal.com/
Postat av: Thina

Hej! Blir så glad när nån skriver medelande till min blogg:-)
Jag har mest haft en känsla av att det kan bli mycke med medusa och septum..men jag har nog inte sett nån som har det så jag vet inte. Men jag ska snoka lite på dn sida och se om du har nån bild där det syns:-) Så jag kan se hur det ser ut!:-)

Thina

2008-02-25 @ 08:26:31
URL: http://tantstrul.webblogg.se
Postat av: Thina

Jag har faktiskt tänkt på det att man borde kunna fastna...iallefall om ringen är stor...
Men snyggt är det! :-)

2008-02-26 @ 14:54:22
URL: http://tantstrul.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0