♥ Borde sova

Jag borde ha lagt mig för länge sedan, men jag är inte det minsta trött eftersom jag sov så länge "idag". Så det blir att lägga sig i soffan och hoppas på att man kanske slumrar till en sväng, det är ju bättre än inget alls. Lär upp och göra mig klar vid 6:30...bussen går 07:43 från Bullermyren och jag är inte sååå snabb på mornarna^^

Ikväll har jag roat mig med att byta smycke i underläppen. Fi fan vad hårt kulan satt på läkestaven, så min läpp känns aningen mörbultad just nu. Men nu sitter den "nya" labreten i, jag hittade en i mina gömmor som jag kokade och stoppade i. Jag har nog haft den i underläppen sist jag hade hål där. Kulan var skapligt mycket större än den som satt i läkestaven så det ser ju lite ovant ut. Medusan väntar jag någon dag till med att byta, om inte annat för att jag bråkat så mycket med min stackars mun idag...så det gör nog inget om den får vila sig lite nu :D

Well well...ska krypa ner i soffan bredvid Gröt...skriver mer efter jobbet imorgon.



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0