♥ Den var för kort :S

Ja...labreten alltså :/
Bytte smycke i min medusa....men det satt alldeles för tigth. Snyggt var det ju iof....men inte vidare bekvämt tyvärr. Så jag antar att jag får införskaffa en som är millimetern längre så ska det nog gå bra. Men bra jävla irriterande när man bökat runt och kokat och haft sig *muttrar*
Och inga pengar har jag förräns i slutet av September....bläää

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Dampe har varit här i två omgångar och druckit kaffe. Hon flyttar ju till Örebro för att plugga imorgon. Så det vart väl lite avskedsfika kan man säga. Lite trist att hon ska flytta...men det finns ju telefoner, webbkameror och msn ;) Sen är det ju inte överdrivet långt till Örebro direkt. Så vi ska nog hinna ses iaf.

Gröt jobbar och kommer inte hem förräns imorgon kväll. Det är lite tomt att lägga sig utan honom, Men det lär väl få funka det också. Jag har iaf en riktig säng att sova i inatt....Gröt den stackarn får ligga i lastbilen och tryna. Men o andra sidan...så har han väl somnat så sover han fan rejält också^^

Appropå sova, så borde jag nog leta mig mot sängen nu. Ska upp hyfsat imorgon för att ta mig till min lägenhet och plocka lite. Nu har jag ju sopsäckar att slänga lite skit i. Blir något lättare att hålla ordning på vad som ska vart då. Så....det blir väl godnatt här då :D

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0