♥ Gröt hemma & Tråkmånsar

Gröt är hemma en sväng inatt, så jag får sovsällskap iaf :) *me happy*. Men det blir inte så många timmar eftersom jag fortfarande är vaken och han ligger och trynar. Han lär ju upp vid 3-tiden för att åka iväg till jobbet igen.
Men sen har vi ju hela helgen. Imorgon åker vi ju som bekant neråt....för begravning. Inte det skojigaste man kan tänka sig dock.

Köpt soffa har vi gjort också. Begagnad visserligen men i massa bra skick. Eller ja...den är varken betald eller hämtad än, men vi SKA ha den :P. Hur skön som helst är den...och jag har muttrat avundsjukt varje gång vi har suttit i den, och nu ska den snart hem till oss :D. Den är dock någon större än den vi har nu så det krävs ju lite ommöblering och trixande här, men det ska nog gå finemang...*hålla tummarna*

Well well, det är väl dags för kvällen nu. Är inte så überpigg direkt....

Men innan jag är klar här så måste jag bara säga : vilka tråkmånsar ni är som aldrig kommenterar mina inlägg längre ;). Eller är det jag som blivit ännu mer ointressant ;)

Godnattens



Dina Ord
Postat av: kokka1

KOMMENTERAT!!!!!!KOMMENTERAT!!!!!!KOMMENTERAT!!!!!!
'nöjd?^^

2007-08-30 @ 02:23:38
Postat av: Maria

Haha...ja OK då *S*

2007-08-30 @ 08:55:22
URL: http://xxcultivatedbimboxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0