♥ Helg

Ja då var det helg igen då....en helg som kommer att vara över lika snabbt som alla andra helger^^
Men det gör inte så mycket. Ska jobba nästa vecka och det känns rätt skönt...för då kanske man kommer in i lite rytm igen. Både med käk och sömn.

Igår hände det inte så väldans mycket, var skapligt trött efter jobbet. Så det blev att åka iväg till Ica Maxi och shoppa lite, sen blev det ca en timmes vila...och den var välbehövlig vill jag lova. Till middag beställde vi oss varsin pizza...så slöa var vi. Efter lite tv-tittande så åkte vi ut och träffade lite folk. Blidde en rätt sen kväll.....eftersom vi lyckades fastna framför "Hotet från underjorden" när vi kom hem. Haha, så kass film men ändå så har man lyckats se den från början till slut ex antal ggr.

Idag har jag inte gjort någonting i princip. Har väl släpat mig från sängen till soffan. Kikade lite L.A Ink iaf. Vet fortfarande inte vad jag ska tycka om den serien. Har ju bara kommit 3 avsnitt än så länge. Men jag antar att man vant sig vid Miami Ink....så det här känns lite...kopia eller hur man ska uttrycka det. Men men....det är ju en spin-off serie och egentligen en ganska förväntad sådan.

Well well...kika lite mer tv, sen får vi väl försöka hitta på något. Gröt ska ju upp tidigt imorgon för att jobba...så jag antar att det inte blir så avancerade aktiviteter ikväll. Det är ju Cruising i Gävle, men det kanske inte är någon större hit om man iaf inte kan vara där särskilt länge. Vi får se vad som händer och sker.

Och ja just det ja.....idag är det ju Soya och Martins bröllopsdag. Grattis på er sötnötar^^

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0