♥ Ny blogg

Jaha då hade man flyttat då...ja inte jag (än) utan min blogg^^
Men jag trodde att man skulle kunna publicera inlägg bakåt i tiden....så kunde jag ju ha fört över mina inlägg från den andra bloggen hit, men tji fick jag :S
Både tråkigt och lite skönt....för det var ju ett gäng inlägg att flytta annars ;)

Inte kan jag sova heller, nu är vi där igen med andra ord. Skall dock snart göra ett försök igen. Jag ska ju upp i min lya och packa lite senare idag så då kan det ju vara skönt att ha sovit någon sväng innan.

Ja, nu har jag ju provskrivit här så då kan jag väl ta och släpa mig ner i sängen igen då och hoppas på att somna in. Gröt ligger och snusar så sött så....är inte ett dugg avis ;)

Vill ni läsa mina äldre inlägg så får ni kila iväg till http://cultivatedbimbo.wordpress.com

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0