♥ På väg neråt

Ja snart var det dags att åka då, eller snart....om några timmar. Gröt är på väg hem från jobb nu sen ska han få vila sig lite innan vi sätter oss i bilen och åker ner mot Sorunda.
Så ikväll blir det inte mycket mer än att åka bil, vi lär vara framme så pass sent så det i princip är dags för sängen.
Begravningen är 11:00 imorgon, så det är ju bra om man hinner sova några timmar iaf.

Efter begravningen så ska vi ut och äta. Jag, Björn, Faster med sambo och Far med sambo. Det blev ett litet gäng, och trevligt ska det bli. Har ju inte träffat varken Farsan eller Faster på år och dagar som sagt. Lite nervöst är det men det ska nog gå bra. Man önskar ju att det vore under lite bättre omständigheter dock :S

Men nu ska jag väl se till att göra det någorlunda klart här innan avfärd. Kräken ska ha mat....jag ska hem och hämta lite mer kläder os v. Sen är det bara att vänta på att det bär av.

Ja just ja....håller lite koll på Moras match i Classe i sjön-cupen också, idag spelar de mot Brynäs och inför 3:e perioden står det 3-2 till Brynäs tyvärr :/. Det är första matchen under försäsongen som Mora möter Elitseriemotstånd. En liten värdemätare inför säsongsstart.

Well....kräkens mat var det ja.

Vi ses på Söndag ;)


Dina Ord
Postat av: sannaminaord

Jag var själv nyss på begravning.. not fun :/ men hoppas du får en trevlig middag iaf!

2007-08-31 @ 19:36:30
URL: http://gothiqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0