♥ Plogstigen

Jahupp, idag har jag varit i min lägenhet och packat lite. Fan så mycket skit man hinner samla på sig under ett år *stönar*. Jag behöver lite säckar så jag kan slänga lite smått och gott som jag inte behöver längre.
Hann en bit idag iaf...skåpen i köket är i princip tömda och lådorna likaså. Det är bara lite småprylar kvar som ska flytta ner i kartonger.

Sen var det ju förrådet också...en historia helt för sig själv. När jag öppnade dörren idag så ville jag bara stänga den igen och gå därifrån. Men men....lyckades krångla ut ett gäng kartonger iaf, så nu är det inte liiiika proppat där längre.
Vet inte om jag ska fortsätta packa imorgon efter att jag har jobbat eller om jag ska ta det i helgen och till veckan. Det lär visa sig vad jag orkar. Tvivlar på att jag kommer att få så många timmars sömn inatt med tanke på att det blev liite lång sovning idag. Well well...har ju månaden ut på mig som sagt.....så jag tänkte att jag iaf skulle ha det mesta klart innan jag åker ner till Sthlm för farfars begravning nästa helg.

Nu....är det soffläge som gäller. S & R har varit här en sväng och nu står Gröt i köket och donar lite mat. Sen blir det väl ännu mera soffa tills det är dags att lägga sig. Mitt liv är spännande värre just nu :P



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0