Bitter Moring

Fick en kommentar på mitt inlägg inför gårdagens hockey. En Jossan undrade om jag var en bitter Moring. Mitt svar är ganska enkelt....ICKE!! Jag ser ingen anledning att vara bitter, mitt lag har åstadkommit saker som jag för några år sedan bara kunnat drömma om. Att vi nu ligger på jumboplats gör mig heller inte särskilt bitter, jag ser det som en verklighet som vilket annat lag i serien som helst hade kunnat vara tvugna att konfrontera. Jag blir heller inte bitter om vi nu får lov att spela en kvalserie. I mina ögon så är faktiskt just detta system med slutspel, ingemansland eller kval...just det system som krävs för att hålla intresset för hockeyn uppe.

Jag är dock nyfiken på vad in min text...som Jossan tolkade som att jag vore bitter? Själv känner jag ju att tränarbytet var finemang, eftersom Arvedson enligt mig inte var rätt man för jobbet.

Som den Moring jag är (dock väldigt "obitter"), så väljer jag att gissa på att Jossan är Leksing. Och det enda hon egentligen kunde utläsa i mitt inlägg...var ordet "Leksandslogik". Kom gärna tillbaks och rätta mig om jag har fel image79

Men nu ska jag snart återgå till soffan för kvällens film. Imorgon är det match igen...nya tag och förhoppningsvis nya poäng.

Och till Gröt...vi skyller på regnet idag tycker jag image80

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0