Blä

Inget vidare trevligt alls att steppa ut på balkongen idag....och bli grisblöt om fötterna. Fan, det har ju blaskat som fan under dagen och allt...jag menar precis ALLT på balkongen är sjöblött. Har ingen aning om det varit regn eller något snöblandat skit som kommit, men det kvittar...det är bassäng på balkongen och det irriterar mig I tell you!!

Gröt skulle ha åkt skoter idag, man kan ju lätt säga att han fick ge upp de planerna. Han är väl inte allt för lycklig över det faktumet direkt. Han åker ju iväg på jobb imorgon och blir nog borta ett par dagar. Och enligt såna där vädertokar så ska vi tydligen bli av med snön till veckan. Så det här hade väl varit hans sista chans att få åka på ett tag. Men men...inte så mycket att göra. Han får helt enkelt vänta på nästa snöfall.....

Har ingen aning om vad som händer under kvällen. Just nu så sitter jag och lyssnar på hockey (Luleå - Mora), men det är 3:e perioden nu så det är inte så fasligt långt kvar. Gröt hojtade något om att springa ett par gårdar bort och spela lite kort under kvällen. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag vill, så jag gav förslaget om att bjuda hit dem och kika på Harry Potter istället. Vi får se vad som händer och sker. Klockan är ju inte så mycket än...så det finns ju lite tid kvar till att fundera.

Men nu ska jag låta ryggen hälsa på soffan en sväng, sen ska jag se vad Gröt säger om kvällen.

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0