Breakdown

Dagen började ju bra...men sen gick ALLT fel!!

Någon har varit inne på ett av mina communitys med MITT ip-nr och bytt mitt lösen. Jag fick ett mail om att jag bytt lösenord os v..vilket jag inte hade gjort. Så nu funderar jag på att ta bort mitt konto där och på alla andra jävla konton jag har. Eftersom någon uppenbarligen kan mina lösenord *muttrar*. Men hur fan kommer man in med MITT ip-nr undrar jag?

Jag skulle ha lagat mat för länge sen, men eftersom jag suttit och tjafsat om det här...så står maten i ugnen nu. Hungrig? Ja..det svaret ska väl inte vara allt för svårt att lista ut va?

Sen är det en massa småsaker som hänt under dagens lopp. Jag känner att jag är helt jävla slut i skallen, jag vill bara lägga mig ner och grina. Fan...jag som mått så jävla bra under så lång tid nu, kunde det inte få vara så?

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0