Det var inget Beverly Hills

Det var inget Beverly Hills klockan 6 imorse, men det kändes som att det kunde kvitta faktiskt. Jag la mig dock i soffan och försökte somna men det gick inget vidare. Så det blev att surfa runt en liten stund på sidor som jag inte ens minns längre. Allt för att jag skulle bli trött igen. Nog för att jag vill vara uppe i någorlunda tid...men kl 6 (?!?!) när man inte behöver!!?

Runt 7 så bestämde jag mig för att jag skulle göra ett nytt försök i sängen istället. Jag hade ju väckning vid 10 så det kändes ganska riskfritt att lägga sig där. Och somnade det gjorde jag ganska bums..och det kändes som att de där 3 timmarna inte var längre än 5 minuter. Men upp klev jag...och tog mig ända bort till soffan. Är fortfarande helt matt i kroppen och har inte ork till någonting i princip. Jag har legat under två filtar i soffan och ändå frusit. Då är det något knas...eftersom jag allt som oftast brukar gnälla om att det blir för varmt. Halsen har dock gett med sig lite, men den är inte helt bra.

Gröt är på väg hemåt från jobbet, nu är han ledig i helgen iaf. Usch jag hade velat storstädat så han kom hem till ett fint hem. Men...jag orkar bara inte. Jag har bara småplockat litegrann och tagit bort det värsta, så det går iaf att gå in i lägenheten utan att få spatt. Borde ha plockat fram dammsugaren...de här lägenheterna är grymma på att samla damm. Det känns som att dammråttorna skrattar en rakt upp i ansiktet när man kommer med snabeldraken, som om de tänkte att de minsann snart är tillbaka iaf. Det är så torr luft...så dammet kommer på en gång.

Jag har ingen aning om vad kvällen har att bjuda på. Till och börja med så ska väl Gröt få komma hem, sen får vi ta det därifrån. Men ska jag må såhär så vet jag inte om jag har någon ork att hitta på något större. Att ligga i soffan och mysa hade fungerat för mig faktiskt. Det får visa sig vad vi hittar på. Det är väl Sci-Fi Friday som vanligt kan jag anta och då är det väl iaf ett program som jag vill se [Eureka].

Nu ska jag dra på mig mina filtar igen *huttrar*

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0