En lugn kväll

Det blir en lugn kväll i den här familjen (ja..familj, vi är ju två vuxna och två ungjävlar i form av två skäggagamer). Vi har varit iväg och handlat kvällens mat på Ica Maxi, det fick bli två fryspizzor..något annat orkas inte donas med här ikväll. Så nu sitter vi och väntar på att ugnen ska bli varm nog att kunna användas.

Det snöar ute förresten, blött förvisso men det är ju vitt iaf. Det kunde väl ha kommit igår tycker jag, men då ville det sig inte. Jag trodde först att det regnade när jag och Gröt gick ut på balkongen för att ta en cigg, det var ju alldeles blött på glaset. Men tittade frågande på mig och undrade om jag någonsin hade sett vitt regn *skrattar*. Nu lär väl inte det här ligga så länge antar jag, och sen fryser det väl på och blir isgata DeLux....men det skiter jag i..för än så länge så är gräsplätten här utanför VIT!!

Men nu knallade Gröten ut i köket för att slänga in maten i ugnen, så jag ska väl gå och göra honom sällskap image79

311572-59

Dina Ord
Postat av: Sofia

Äsch vad fuskigt. Jag vill OCKSÅ ha snö!!! :(

2007-12-26 @ 09:32:34
URL: http://sofiaisobel.blogg.se
Postat av: kokka1

im off baj baj.-. du svarar inte i luren när jag behöver ringa å haspla ur mig konstigheter!

imorrn bitti drar jag på en 24 timmars buss båt turne, sen kommer jag nog inte tbx till karlstad förrn den 6e eller så...

2007-12-26 @ 18:31:27
URL: http://vthessv.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0