Jag skämtade

Jag såg klart insider igår, och fick med mig Gröt som sällskap. Så jag behövde inte smyga in efter honom och slå i mina smalben i sängkanten pg a att mitt mörkerseende är lika med noll. Orkar inte skriva något om programet just nu, men gash...jag blev förbannad både en och 100 ggr. Mer om det sedan...kanske.

Hur som, när vi gått och lagt oss så skämtade jag lite om att jag skulle gå upp tillsammans med honom också. Klockan 4 på morgonen..helt befängt. Jag insåg det ganska kvickt och sa att jag skulle vara uppe till 6 iaf och kika på Beverly Hills (har inte ens en aning om det fortfarande sänds vid den tiden). Det här var ju iof också ett skämt..både jag och Gröt vet precis hur borta jag är vid den tiden. När han varit in och sagt hej då innan han åker till jobbet...så har jag hunnit somna om innan han ens lämnat rummet. Men här sitter jag nu och det är bara några få minuter kvar innan klockan slår 06:00. Jag somnade visserligen om ganska snabbt efter att han hade gått, men vaknade lika snabbt igen. Sen ville det inte mer..jag bara vred och vred och vred...så nu gav jag upp och förflyttade mig till soffan. Tv'n står på och jag ska lägga mig ner och hoppas på att jag lyckas somna...och sova tills Gröt ringer och väcker mig vid 10.

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0