Krasslig

image76Gröt ringde och väckte mig vid 10-tiden idag och jag klev ur sängen så snart vi hade pratat klart. Men jag har inte riktigt kommit igång. Jag har huvudvärk och känner mig helt tom i kroppen. Det känns som om jag inte hade ätit på ett par dagar, trots att jag ätit både frukost och något "lunchliknande". Det känns som det brukar kännas när det är feber på gång.

Jag har inte känt mig riktigt pigg sen jag kom hem från mina kryssningar. Jag antar att min kropp blev lite trött av allt det där och immunförsvaret sänktes en aning. Har haft ont i halsen i ett par dagar och nu verkar resten komma efter. Jag hoppas bara att jag slipper den där förbannade febern...jag hatar att ha feber.

Jag funderar på att lägga mig på soffan en liten stund, för att se om jag får lite mer krafter. Annars är det väl bara att knapra massa vitaminer och hoppas på att det ger med sig inom någon dag.

Så, vila en liten kort sväng då. Sen borde jag försöka ta reda på lite plock här hemma. Gröten kanske kommer hem ikväll också ( *happy*), och då är det ju trevligt om jag hunnit plocka reda på lite grann iaf :D

311572-59

Dina Ord
Postat av: Leena

Krya på sej nu!
Själv är jag inte i bästa form heller känner jag...
Hemska tider!!

2007-12-12 @ 21:16:35
URL: http://Leenaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0