Min tur

Idag var det min tur att tacklas med alla hysteriska idioter på kupolen. Det var dags för jakten på en julklapp till svärmor.

Vi hann inte ens fram till infarten mot kupolen innan vi såg hur jävla mycket folk det var. Varför måste alla handla i sista minuten? Räcker det inte med att vi två är ute såpass sent, tänk hur underbart det hade varit om vi hade haft hela stället för oss själva *drömmer*. How ever, vi hittade en parkeringsplats relativt snabbt ändå så jag antar att vi hade en nedrans tur. Nu var det bara det värsta kvar då, in och slåss med folket.

Men...se på fan, vi hittade något i första butiken vi gick in i. Den butiken vi egentligen bara skulle gå in i för att fråga en av våra vänner (som arbetar i en av butikerna på kupolen..douh) om lite råd. Medans vi väntade på att hon skulle få lite tid över så kikade vi runt lite och hittade faktiskt något som vi tror skulle passa min kära svärmor alldeles utmärkt. Yeeey....vi skulle slippa springa runt och svettas ända fram till stägningsdags. Tänk om Gröten ändå hade haft samma tur igår image79

När vi betalat och fått klapparna inslagna så bestämde vi oss för att ta en kaffe. Vi kom fram till att det var första ggn vi två var ute och fikade tillsammans. Så det fick bli en mellankaffe på Waynes Coffé och en brownie som jag inte orkade äta upp. Det satt finemang med kaffet iaf och en mellan är alldeles lagom där, det vet alla som någon gång har gjort "misstaget" att beställa en stor kaffe där..eller vad säger du Gröt? *stort flin*

Nu är vi hemma igen och sitter framför varsin dator...bredvid varandra numera ju. Älskar det här bordet...och min rygg också för den är inte hälften så illa däran som när jag satt vid vardagsrumsbordet. Gröt sitter på you tube och kollar på nån mr pregnant. Jisses...sanslöst vilket folk det finns *asg*

Men nu ska jag försöka sysselsätta mig med något annat.....see ya

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0