Sista pizzan för i år

Det blir en lugn kväll ikväll...nyårsafton imorgon ju så man måste ju ladda upp så man orkar med image79

Vaknade strax efter elva i förmiddags, R& S skulle ner mot stan för att handla lite tills imorgon. Karlarna var väl inte allt för sugna på att dra iväg och handla, så det fick vi fruntimmer sköta medans karlarna satt här hemma i soffan och pillade sig i naveln. Jag är heller inget större fan av att springa i affärer, men det var inte så farligt med folk så det gick faktiskt an...och det tog inte långa stunden heller. Så det blev smärtfritt ändå som sagt.

Sen bar det av hem hit och vi intog soffan och glodde lite tv. Och i soffan kommer nog iaf jag stanna för resten av kvällen. Just nu så sitter jag dock och svär över kvällens hockey. En match som såg lovande ut gled oss (MIK) ur händerna. Synd, det hade ju varit nice att avsluta det här gamla året med 3 poäng.  Men man kan väl inte få allt här i världen.

Ikväll äter jag årets sista pizza...och inte bara årets sista för min del, utan den sista på bra länge. Pizza är ju inte direkt någon prima kost om man ska gå ner i vikt direkt. Så det ska bli riktigt mums ikväll och jag ska äta med andakt vill jag lova.

Pratade en liten sväng med Thuss på msn nyss också, hon är ju i Finland för att kika på HIM imorgon. Hon verkade lugnare än jag hade kunnat tippa, men jag skulle tro att hon är en aning dopad image80

Men nu stänger jag locket på den här datorn för en sväng. Borde diska...men har ingen som helst ork just nu. Gröten badar och jag ska ta mig ett bad när han är klar. Tills dess så ska jag nog dra filten över mig en sväng.

311572-59

Dina Ord
Postat av: Sofia

Hoppas pizzan smakade mumma och att du njöt hela tiden :) Här är det också planerade kostomläggningar, med start tisdag, som gäller. På min mans initiativ för en gångs skull! (någon som förätit sig en smula på julgodis tror jag *s*)

2007-12-30 @ 22:31:35
URL: http://sofiaisobel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0