Snart Jul

Nu är Gröten hemma...ja i stan iaf, men inte hemma i lägenheten för han är på kupan och kikar efter julklappar. Jag skulle ha åkt med ner men jag har så jävla ont i magen för tillfället...så ett kupolen fullt av hysteriska människor kändes inte direkt som en hit idag. Men han fick sällskap iaf...så han slapp tackla skiten själv image79

Julafton på Måndag, och jag har inte köpt en endaste julklapp. Jag har inte råd...det finns inte ett öre till att lägga ut på klappar åt folk. Det känns röv...riktigt jävla röv om jag ska vara helt ärlig. Men vad ska jag göra...jag kan ju inte direkt trolla fram en massa pengar. Jag får försöka vara extra trevlig mot folk istället..som kompensation...haha.
Själv vet jag helt klart vilken min bästa julklapp för i år blir....och det är att jag får fira den med folk jag mår bra av att ha i min närhet. Det är inte alla som har den turen, det finns massvis med folk som inte har någon alls att fira med. Så helt klart att jag känner mig bortskämd i den bemärkelsen, men jag tänker njuta av det iaf.

Nu ska jag plocka ur disken ur diskstället...diska det lilla som står i diskhon. Sen ska jag nog sätta mig i soffan en sväng och se om min magvärk släpper. Har tagit två piller..men det molar ändå...dock inte lika mycket som imorse..men tillräckligt mycket för att det ska vara irriterande. Det här är en del jag inte gillar med att vara tjej *muttrar*

311572-59

image21

Dina Ord
Postat av: IdaBus

Åh, har du mens? Vad jobbigt!

Ja, det finns ju faktiskt stora idioter som tar upp mer av ens energi än vad dom borde få göra, vilket är irriterande. Är väl dock mitt fel också som ens orkar bry mig.. Men det är inte så lätt med alla gravidhormoner som man börjar tröttna på. Grin och gråt för ingenting. Blä.. Ska vi byta? ;)

KRAM!

2007-12-21 @ 22:09:43
URL: http://idabuskarleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0