Snorig Lucia

Lucia idag då, men det blir inget speciellt för min del. Jag är fortfarande snorig och eländig, hela min dag har spenderats framför värdelösa tv-program. Men en positiv sak med det hela är att jag bara har rökt 2 hela cigg på hela dagen. Halsen gör ont och det är svinkallt på balkongen, då röker man inte förräns suget börjar bli riktigt jobbigt.

image77Gröt är på väg och ska åka på julbord med jobbet nu. Lagom stressigt eftersom han kom hem för bara någon timme sedan. Men o andra sidan så var det väl tur att han ändå hade såpass med tid på sig innan det var dags att åka igen. Hade det strulat en massa på jobbet så hade han lätt kunnat bli senare hem än vad han var. Julbordet börjar vid 18-tiden så det är väl snart dags att han beger sig. Vi får hoppas att maten smakar mums :D

Själv ska jag fortsätta mitt tv-tittande, som tur är så sänds det ju iaf lite mer intressanta program nu framåt kvällen. Jag har iaf spikat att jag ska se kvällens Insider. Om jag inte minns helt fel så ska det handla om en tjej vars pojkvän och far till hennes blivande barn...smittade henne med HIV. Det är mycket snack om sådant just nu. Att HIV-smittade tiger om sin sjukdom och för smittan vidare. Helt sjukt enligt mig. Vet man om att man har en dödlig smitta så utsätter man väl inte andra för risken? Det ska bli ett intressant program, och jag kommer säkert ha en och annan synpunkt på ämnet när jag sett inslaget.

Nu ska jag dock krama Gröten hej då, sen blir det att bylsa på sig vinterkläderna och ut på balkongen för den 3:e ciggen för idag.

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0