Sömnlöst

Asch, jag var verkligen duktig och gick och la mig i hyfsad tid igår kväll. Men jag har inte sovit en blund än så länge. Jag blev fast i telefonen med en halvt hysterisk kompis istället och jag hade liksom inte mage att avsluta samtalet. Jag har ju iaf inget jobb att gå till idag och hon var verkligen inte i skick att ta sig igenom natten på egen hand. Så, nu sitter jag här trött som få och kan inte bestämma mig för om jag ska försöka ta mig någon timmes sömn iaf?!

S kommer ju hit på fika idag, jag tror att hon skulle dyka upp efter 12 någonstans. Jag har ju tiden att lägga ner huvudet en stund iaf, men risken finns ju att jag blir ännu tröttare sen istället. Men o andra sidan så borgar det väl kanske för en väldigt tidig kväll istället och det skulle väl egentligen inte göra så mycket. Så, jag får helt enkelt lägga mig på soffan med tv'n på i bakgrunden och alarmet ställt...då finns det ju iaf en chans att jag vaknar när "S" ringer och säger att hon är på väg *skrattar*



Har bekymmer med bloggen också. Jag har åter igen försökt flytta upp så jag får tid och datum under rubriken på mina inlägg. Men det fungerar fortfarande inte trots att jag varit inne och pulat i precis allt som jag fick för mig hade sumpat det. Men neh...det blir fortfarande alldeles för stort och i fel färg. Och det lägger sig inte ens i närheten av där jag vill ha det. Jag hittade dock en guide i en annan blogg [Ta mig dit], så jag skrev till henne och frågade om råd eftersom jag inte får det att fungera. Nu har jag hakat upp mig på det där och kommer förmodligen inte att ge mig förräns jag fått bukt med det!!

Dessutom så fick jag för mig att jag skulle öka på mellanrummet mellan headern och det senaste inläggets rubrik, som det är nu så kommer rubriken nästan direkt där headern slutar. Inte heller det gick som jag ville. Vafan(?!) ska ingenting fungera nu helt plötsligt?! Jag testade med att ändra marginalerna på headern bl a men det blev ingen skillnad. Men det där är också något som bara SKA göras. Men inte nu, för nu ska jag blunda en stund

311572-59

Dina Ord
Postat av: Emma

Jajemän, ikväll gäller det!

2007-12-04 @ 15:44:45
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0