Sussadags

Sådär....nu har jag fått lugna ner mig litegrann

Har nyss ätit en smörgås och ska börja dra mig mot sängen. Jag ska upp hyfsat tidigt imorgon och följa med en kompis på lite ärenden. Så det vore ju ganska skönt om jag fick sova några timmar innan. Som tur är så har hon lärt sig hur svårväckt jag är..så hon kommer att ringa ända tills jag vaknar imorgon *skrattar*. Det är ju inte bara vid ett tillfälle som hon har ringt och inte fått något svar pg a att jag ligger och snarkar i godan ro. Men som sagt...nu vet hon vad som gäller..förr eller senare så vaknar jag ju.

Pratade med Gröt både på telefon och msn för en stund sedan. Han var på väg i säng efter en låååång dag, så jag anar att han kommer att sova som ett barn inatt. Imorgon så ska han äntligen få skifta lite arbetsuppgifter...så han slipper vara så jävla mycket utomhus och frysa så förbannat som han fått göra de senaste dagarna. Sen är det ju Torsdag imorgon, vilket betyder att det bara är två dagar kvar innan han är hemma hos mig igen *HappyHappy*

Gash, nu började ju Jerry Springer på tv400 också, men jag har verkligen ingen tid att kika på det, jag MÅSTE i säng och det snarast. Men det där programet är ju bara för jävla underbart. Fejk eller inte...det roar mig något så in i bomben....hoho

Men nu är det dags för sista ciggen och sen göra sig klar för sängen. Hoppas ni alla får en riktigt god natt...ja alla utom det där jävla puckot som inte kan ge fan i att snoka bland mina privata grejer.

311572-59

Dina Ord
Postat av: Leena

Haha, jag kan fan inte titta på Jerry Springer, skäms som fan över det... *s*
Frågan är varför JAG skäms bara? *s*

2007-12-20 @ 20:08:26
URL: http://Leenaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0