SysterYster

image74

Nu är systeryster här, nedsjunken i ena hörnet av Borlänges skönaste soffa :P

Jag knallade ner för att möta henne vid tåget som skulle komma in vid 17:44. Men icke...när jag kom ner så stod det så fint på skyltarna att tåget var en kvart försenat. Pja vad säger man? Tåg i bergslagen *muttrar*
Men o andra sidan, det blev 20 minuter mindre på kupolen ;)

Efter lite snabb shopping och lite mat på kupolen så knallade vi hemåt. Väl hemma så vart det kaffe och cigg och givetvis att slå ner röven i soffan. Innan hade vi haft stora planer på att färga håret och fixa. Men efter att jag duschat och vi hunnit slöa till oss så kom vi fram till att vi kunde göra det imorgon innan vi åker istället. Bussen går ju inte förräns runt 13-tiden någon gång. Så nu sitter vi här som två potatisar framför tv'n. Det borde väl bli sängen snart om vi ska orka med allt imorgon. Men soffan är skön som sagt.

Gröten har inte kommit hem än, han skulle åka förbi Pellisen innan han begav sig hemåt. Förmodligen så har jag hunnit somna innan han kommer hem, men jag vet ju att han kommer hem och sjunker ner i sängen någon gång under natten. Och med lite tur så vaknar jag till imorgon när han ska upp och iväg på jobb igen, så jag kan få krama lite på honom innan vi åker. Usch, stackarn ska upp tidigare än oss imorgon och kommer inte få sova särskilt många timmar inatt. Hoppas att han blir ledig på Fredag nu som det är sagt, så han får ta igen sig lite.

Nu är det dags att luta sig tillbaks i soffan en stund till innan sängen ropar. Sen blir det ingen blogg på ett tag eftersom jag är ute på sjön och härjar. Om jag inte får för mig att skriva något imorgon innan vi åker vill säga. Men jag känner mig själv, så jag antar att jag kommer att sova så länge jag bara kan...så det blir väl bara ur sängen och göra sig klar för avfärd.

311572-59

Dina Ord
Postat av: Gröt

Hm, njut på sjön du... Själv sitter man hemma utan toa papper och är på väg att kasta din dator genom fönstret...

Förresten, gör du inget annat än är i soffan?? De står om den i så gott som varje inlägg ;op

2007-12-06 @ 23:43:40
Postat av: Gröt

Glömde att säga... UTAN TV MED!!! nee sussa blir nog lika bra nu tror jag...

2007-12-07 @ 00:04:12

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0