Tidig i säng

Hör och häpna...jag är på väg i säng redan nu. Klockan har inte ens hunnit fram till 22 och jag är redan med en fot på väg in i sovrummet. Det händer inte ofta kan jag lova. Jag är en nattmänniska av stora mått och är sällan i säng före 2...och vid den tiden lägger jag mig oftast om jag ska upp dagen efter. Lika bra att passa på att leta reda på sängen tidigt när man väl känner att det faktiskt skulle vara förbannat skönt att sova.

Jag är inte riktigt kry så jag antar att min tidiga sänggång beror på det. Jag är fortfarande übermatt i kroppen och skallen känns som om den väger flera ton. Gröt är också dödens trött efter jobb...och så ska han upp miss i nassen igen för att jobba. Så då tar vi chansen och kryper ner samtidigt. Ofta när han jobbar och ska upp tidigt så kommer jag inte i säng förräns någon timme efter honom. Det är lite trist, för det är ju mycket trevligare att lägga sig tillsammans *tycka*

Imorgon hoppas jag att jag mår lite bättre, så jag kan tvätta lite mer kläder och ta reda på allt det där som inte blev gjort idag. Så våldsamt mycket är det visserligen inte ,men det är lika bra att få det gjort INNAN det blir mycket. Eftersom jag lägger mig redan nu så blir det nog inga problem att komma upp imorgon heller. Under förutsättning att jag inte fått feber eller något sådant strunt. Men det ska jag ju inte få...eller hur?

Neh...Off I go....snarkdags

Och btw systeryster...nu har jag iaf en låt av Covenant hemma, gissa vilken ;)

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0