Vart tog dagen vägen?

Det känns som att jag har haft fullt upp hela jädrans dagen, men utan att egentligen ha fått något gjort. Jag har känt mig utmattad och trött ända sedan igår kväll någon gång. Att jag faktiskt sov rimligt många timmar (varken för få eller för många), verkar inte spela någon roll. Jag är matt och frusen...och det verkar inte vilja ge med sig. Jag antar att det är därför jag varit så förbannat upptagen med något heeela långa dagen, utan att för den saken skull ha gjort något. Pja..golven har jag ju dammsugit iaf..alltid något. Men det var en pärs vill jag lova. Jag hoppas verkligen att det här släpper tills imorgon, för då får jag först fikabesök och sen måste jag ta tag i röran här och försöka styra upp det.

I kväll blir det bara att ligga i soffan och se fånig ut. Saknar Gröt men känner ändå att det är helt ok att vara ensam nu. Jag är ingen människa som behöver folk omkring mig hela tiden. Ibland är jag snarare tvärtom, att jag nästan skulle kunna göra allt för att bara få vara själv. Lucky me att jag faktiskt har hittat både vänner och en sambo..som man kan ha i samma rum men ändå "ha egentid"...om ni förstår hur jag menar? :D

Ah, kikade på klockan nu och ser att jag faktiskt skulle kunna hinna med ett bad. Om jag fyller på vattnet nu..och så ligger jag i min sedvanliga kvart (har inte ro till längre bad än så), då hinner jag nog ha duschat av mig tills klockan är runt 22. Eller så kutar jag in och tar en snabbdusch och väntar med badet tills imorgon. Ska jag städa och dona här hemma så är det faktiskt förbannat skönt att få lägga sig i ett bad sen och mjuka upp den stackars ryggen.

Har fått lite kommentarer också såg jag, men jag har helt ärligt ingen ork att svara på dem nu. Tar det när jag kör min sedvanliga bloggrunda innan sängdags. Så det är inte så att jag skiter i er ;)

Men, soffa var det.....

311572-59

Dina Ord
Postat av: Emma

Tack så mycket, roligt att höra! :D

Angående ditt problem med tiden. Du är säker på att du inte klistrat in koden i h3-koden? Titta så att den står utanför, funkar det inte så hör av dig igen! =)

2007-12-04 @ 06:41:25
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0