3 Poäng

Fingrarna har jag kvar, trots en sjukt spännande match. Eller ja, det var väl iof inte förräns i slutet av 3:e perioden som det blev riktigt illa. Mora tappade en till synes säker 4-1 ledning...och bjöd in HV71 till att reducera inte bara en..utan två ggr. Två totalt jävla überonödiga utvisningar som kunde ha resulterat i att Mora fått stå utan de eftertraktade 3 poängen. Men nu blev det inte så...som tur är. Och mycket kan man nog tacka kvällens målvakt i Mora för...Lasse Johansson!! Coolt för en 20-årig kille som gör sin första säsong i ES...att han får spöa serieledarna. Men som sagt...fingrarna kvar, dock så hade jag en grym huvudvärk en liten sväng efter slutsignal.

Det blev ingen film ikväll. Jag vet faktiskt inte vad vi gjorde istället...förmodligen så fastande vi i någon kass serie på tv. Eller så var det så att jag tvärglömde att jag ens var sugen på att se film...och därmed inte la upp det som förslag. Tiden har ju uppenbarligen gått iaf...så jag antar att vi inte haft så jävla trist ändå *skrattar*
Thuss tipsade iaf om vilken film vi INTE skulle se...och Gröt kom med en snabb respons. Angelina Jolie är ju med i den..så sååå jävla kass kan den ju inte vara.....haha..vad säger man? Jaha..vilken film pratar jag nu om då? Jo..Beowulf, helt ärligt så har jag nog inte ens kollat upp den filmen. Brukar bli lite nyfiken på de filmer som det görs reklam för stup i kvarten, men jag antar att jag varit så nedrans inställd på Harry Potter att jag inte tänkt en tanke på att det faktiskt kommit andra filmer som kan vara värda att se :P

Nu är klockan dock waaaaay to much för att sitta här och svamla. Gröten kikar McGyver och efter det så är det nog sängen för oss båda. Den känns faktiskt mer än lovligt lockande just nu. Imorgon blir det uppstigning i hyfsad tid, tänkte släpa mig ner till farbror polisen och kika om mitt leg finns där så jag kan hämta ut det. Vore ju dunder om så vore fallet. Så...nattacigg och sen ska jag förgylla natten för Gröt genom att snarka i hans söta små(?!) öron :D
311572-59

Dina Ord
Postat av: kokka1

men era miffon, den jag såg va juh inte den nya, den finns ingen bra rip på än, jag såg den från 99..
men se gärna den *host*

2007-11-30 @ 05:52:15
URL: http://vthessv.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0