Arr

Nu har vi haft våran lilla filmkväll jag och Gröten. Vi kikade på Pirates Of The Caribbean, vi har ju sett den första och det har varit så mycket tjöt om den här...så vi var väl tvugna att se den också då. Helt ok film....lika kass humor som i den första *I like* :)
Nästa film på listan blir Simpson, har velat se den hur länge som helst nu. Och nu har vi fått tag i den så nu är det bara att hoppas på att vi får tid över att kika film snart igen. Serien är ju lovely så jag kan ju gissa att jag kommer att älska filmen. Nu sitter Gröt och kör den i datorn för att se om den fungerar som den ska, skulle inte förvåna mig om jag får slita honom därifrån så han inte kikar för länge.

Nu är min godisätar helg över och imorgon är det stopp med cola och andra onyttigheter. Jag måste verkligen tappa ett gäng kilo och att sluta upp med allt onödigt skit man stoppar i sig...det måste ju vara en bit på vägen iaf. Har funderat på om jag ska börja simma också, men då var det ju problemet med att våga visa sig i badkläder. Jag får väl se till att vara där tiiidigt på morgonen då det bara är gamlingar som badar...haha. Sen blir det väl att kolla upp om det finns något ok gym att gå på i den här stan. För promenader och sådant är inte riktigt min grej...jag tycker att det är sjukt tråkigt att bara vara ute och gå så att säga. Att gå med sällskap är hellre ingen hit eftersom man måste anpassa sig efter någon annans takt. Neh....simma är nog grejen för mig tror jag. Dessutom så är det ju hur finemang som helst för min arma gamla rygg. Man tränar ju verkligen hela kroppen på det viset.

Men nu är det sängen som hägrar här. Vi ska försöka ta oss upp någorlunda imorgon, vi har ju ett blivande bord som vi måste sätta lite fart med. Sen ska vi väl försöka ta oss en liten turné på rusta och dollar store för att shoppa lite småprylar. Älskar de där billiga affärerna..man kan hitta massa onödiga prylar till nästan inga pengar alls :D

Men sängen som sagt....


 

Dina Ord
Postat av: IdaBus

Vi kan simma du och jag, om du vill? Jag tycker inte heller om att visa mig i badkläder, men vad gör man? Det är skönt att simma, visst är det jobbigt i början innan man kommer igång, men sen är det otroligt skönt! =) Ett förslag bara.. =)

2007-11-05 @ 09:40:05
URL: http://idabus-krleksbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0