Det regnade bort

Igår kväll kom regnet och snodde med sig det som fanns kvar av snön. Vi suckade högt här hemma vill jag lova. Vi vill ju ha snön. Och så kändes det väl som att det fanns trevligare anledningar än regn för att snön skulle försvinna. Dessutsom så blir ju väglaget skit rent ut sagt när regnet vräker ner...för att sedan frysa till is....BLÄ rent ut sagt.

Nu hade vi inte behövt sucka så högt igår, för när vi klev ur sängen idag så var det alldeles vitt ute igen. Men det är ändå inte optimalt. Snön ser rätt blöt ut....och vägarna är nog skapligt hala vid det här laget. Men det är vitt iaf...alltid något. Jag har dock ingen större lust att befinna mig utomhus just nu. Jag är frusen som få och skulle helst av allt bara vilja ligga i soffan och glo på The Simpsons ikväll *hint hint till Gröt* ;). Jag måste bara komma underfund med något bra knep för att få honom att börja trassla med kablarna bakom hyllan. Dvd'n är nämligen urkopplad för att vi ska kunna använda boxen till comhem. Och den här filmen funkar inte i Xboxen, krångel på hög nivå med andra ord. Det är inte det lättaste att baxa sig in och börja rota i härvan av kablar och annat shit där bakom. Men man tycker ju att en film med Simpsons borde vara en ganska ok motivation ändå :P



Jag har krånglat lite med min blogg också. Jag vill flytta inläggets datum och tidrad så jag får den högst upp i inläggen istället. Jag har lyckats med att flytta raden, men det blir fel färg och strlk. Hur fan ändrar jag det? Jag vill inte ha texten svart och lika stor som inläggsrubrikerna, det ser för jävla tattigt ut. Så där har jag något att klura med när jag har tråkigt och trist här hemma....hoho. Nu är jag ju relativt nöjd med utseendet iaf, hur länge får vi dock se. Det är ju skoj att bygga om och jag måste nog fan säga att jag blivit lite duttigare på att få det snyggt här :D

Men nu ska jag dra på lite kaffe tror jag minsann, ciggen är redan avklarad så nu dröjer det en stund till innan jag vågar mig ut på balkongen.

311572-59

Dina Ord
Postat av: Gabriella

Grrr. kolla nu igen! PS snygg logga!

2007-11-09 @ 23:38:06
URL: http://babbi.blogg.se
Postat av: Gabriella

Nu slant fingrarna, jag menade signatur ffs :)

2007-11-09 @ 23:38:29
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0