Fan vad snygga alla är

Nu har Maria haft booooring igen, och surfat runt på en massa struntsidor i brist på annat. Ibland så totalfastnar jag vid datorn och bara klickar runt i hopp om att hitta något skoj att titta på/läsa om. Nu har jag suttit i snart 40 minuter på Nocturnal Models sida....och svurit för mig själv hur jävla snygga brudar det finns *skrattar*.

Nocturnal Models är en sida med alternativa modeller, både killar och tjejer. Jag finner dock den kvinnliga avdelningen som mest intressant att titta på. Jag vet inte....men jag tycker att tjejer i allmänhet blir vackrare på bild och tilltalar mig mer estetiskt. Så på samma gång som man slås av deras skönhet så muttrar man över att man aldrig ens skulle komma i närheten :P. En typisk tjejgrej skulle jag tro...men jag är glad att dessa bruttor finns...så man har något intressant att vila ögonen på emellanåt. Sen ett litet avbräck från den vanliga modeindustrin.



Fick sms från Gröt för en liten stund sen, han skulle vara på väg hem om någon timme...han skulle in på jobbet och prata lite med folket där innan han åkte hem. När han kommit hem så tror jag att vi ska åka och hjälpa hans mor och far med deras nya möbler. Det ska bli kul att åka ut dit igen....jag trivs därute och skulle lätt kunna bosätta mig i "byn" som det kallas ;). Nu har de ju to m fått bredband i lägenheterna.....men det är inte särskilt billigt att bo därute tyvärr. Så just nu är det inte aktuellt med någon flytt. Sen trivs jag faktiskt i den här lägenheten också, det är nära till stan och annat som är smidigt att ha i närheten. Hyrorna är inte särskilt höga och våran lägenhet kommer att bli ännu mysigare när vi fått ordning på allt. Bara jag har fått upp min stationära dator härinne så ska jag börja röja ute i förrådet. Då ska vi få plats med det brötet som nu står utspritt över hela lägenheten.



Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bege mig ut på balkongen. Apkallt ute men jag får dra på mig vinterjackan och mina mystossor så ska det lösa sig. Med lite varmt kaffe i kroppen så ska jag nog stå ut. Jag skriver säkert någon gång till innan kvällen är slut :P

Och btw....om du gillar min blogg så rösta gärna. Dock så verkar länken som står längst ner i varje inlägg strula för vissa av dem som röstar här. Jag misstänker att det är de som använder Firefox som inte kan rösta via den länken. Men det finns en länk till längst ner till höger på sidan ;)

311572-59


Dina Ord
Postat av: kokka

ha! told you soooo..
ie is crappz000r jue:P

2007-11-08 @ 22:28:24

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0