Farbror Polisen

Nu tycker jag att jag har fyllt min kvot gällande besök på polistationen..för ett bra tag framöver. Inom loppet av en vecka så har jag besökt nämnda ställe 3 hela ggr. Det är mer än jag brukar hinna med på ett år nuförtiden. Nu är det ju iof inga dumheter som föregått mina små visiter, utan det är ju det där leget jag tjatat så förbannat om. Nu är det dock uthämtat...så nu får jag hålla till godo med den där lilla plastlappen i 5 år. Men jag säger det igen...FI FAN så jag ser ut på kortet *asg*.

Gröten har åkt iväg på lite ärenden i jobbet, själv så drog jag igång en tvättmaskin så fort jag kom hem. Hade jag inte sett till att göra något..så hade jag förmodligen tuppat av på soffan. Jag sov väl i 4 timmar inatt..på ett ungefär. Så när klockan ringde vid 10-tiden så var jag inte allt för sugen på att kliva upp. Men måste man så måste man. Hade jag lagt mig ner på soffan nu så hade jag somnat bums, men jag tänkte försöka hålla mig ifrån det. Men det kommer nog att sluta med att jag tar mig någon timmes vila under dagen, annars slutar det med att jag tvärsnarkar kl 20 ikväll och det har jag heller ingen lust med. Det är ju ändå Fredag...vilken skillnad det nu gör^^

Nu ska jag sparka igång kaffebryggaren och medans jag ändå är där så ska jag ta mig en titt på disken. Den borde tas om hand om, frågan är bara när idag jag hade tänkt orka det. Well...det får visa sig helt enkelt, kaffe och cigg först och främst.

311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0