Fars Dag

image65Jösses vad trött jag var idag när klockan ringde, jag hade inte alls någon lust att lyda den så jag stängde resolut av den och somnade om. Vaknade ex antal ggr och kom överens med både mig själv och sambon att NU var det minsann dags att gå upp!! Men ingen av oss förmådde att släpa oss ur sängen. Det var helt sjukt vilket hårt grepp sängjäveln hade om en idag. Det kändes som om man satt fast i madrassen *skrattar*

Till slut lyckades vi iaf ta oss upp för att käka frukost. Det fick bli snabba puckar för att få klart allt här idag. Vi var hembjudna till Gröts Mormor & Morfar för att fika. Det var/är ju fars dag idag och det ska ju firas. Dessutom så fyller hans morfar år i veckan så det vart väl en liten kombo där, smidigt och bra. Vi kom iväg till slut iaf och gott fika var det. Supergod tårta och så kaffe förstås, sådant sitter ju alltid mums i min strupe. Vi stannade inte så superlänge men ett par timmar blev det iaf. Fick kika lite på första perioden av Finland - Sverige i hockey också :D

Efter fikat så åkte vi med ut till "byn", svärisarna "liftade" med oss hem och vi följde med in en sväng. Det är så lugnt och skönt därute så vi blev kvar i någon timme. Vi tog oss inte därifrån förräns hungern började säga sitt. Det fick bli hämtmat idag också eftersom klockan hade rusat iväg. Men imorgon är det vardag igen och då är det dags att tänka på vad man stoppar i sig igen. Skönt nog så känner jag inte att jag har något direkt sötsug. Vi har en chokladkaka i kylen som har legat där sedan förra helgen, jag har haft den framför ögonen varje gång jag öppnat kylen, men jag har inte det minsta sug efter att äta av den *HappyFuck*

Nu sitter vi vid varsin dator men ska väl försöka krypa i säng snart. Jag har iaf ambitioner att komma i säng i någorlunda hyfsad tid iaf. Sen om jag somnar på direkten var en annan fråga, för nu har vi ju sabbat rytmen under helgen igen. Men så länge jag iaf kryper i säng skapligt så har jag ju försökt!!

Så....that's all folks

311572-59

Dina Ord
Postat av: Kim

Haha, de har inget speciellt utseende, mer mitt sätt att uttrycka mig på :)

Hur hitta du till min blogg?=)

2007-11-13 @ 00:33:42
URL: http://conspicuous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0