Fixat och klart

Sådär nu har jag varit ner och ordnat med nytt leg, tog Gröt med mig ner och då gick det alldeles utmärkt. Jag skulle kika ner på Fredag för då trodde hon att det var klart för att hämta ut. Finemang....då vi inte åker förräns på Torsdag nästa veckan. Gött att ha det där gjort, jag har ju dragit på det ett tag nu, eftersom jag inte haft sånt jättebehov av det. Har dock blivit tillfrågad ett par ggr när jag köpt cigg...lite bökigt men well well.

Rätt smart apparat de har nere på snutstationen, snabb och smidig. Men jag ser ut som en mupp på fotot. Har nog aldrig haft varken leg eller pass där jag ser "normal" ut. Har heller inte hört någon som varit nöjd med sitt foto på leget. Man ser ju ut som man har miniögon och som om huvudet är ihoptryckt på något sätt. Antingen så är det något knep de gör med formatet på fotot...eller så är det verkligen så jävlig man ser ut...haha. Och namnteckningen då!! Du får ju skriva direkt på den där apparaten, och det är inte så lätt att få till det vill jag lova. Du står i så knepig ställning. Men what ever....snabb och smidig sak och det tackar vi för.


Flus var här nyss och drack lite kaffe. Nu är hon iväg och skjutsar en kompis men kommer väl snart tillbaka. Så jag passade på att uppdatera här lite under tiden. Stackarn fick komma hit med en petflaska vatten idag, för vårat var tydligen brunt och äckligt. Inget jag ville brygga kaffe på direkt. Får hoppas att det blir bättre under dagen. Känns ju varken lockande att dricka av det...eller ta reda på disken som det ser ut nu. Men jag antar att det lossnat massa skit från rören nu när det först varit kallt...och sen blivit mildgrader ute. Äckligt värre I tell you!!

Gröten är ute och åker skoter idag. Det sög väl rejält i tarmen när vi klev ut för att åka ner på stan. Vi fick ju i princip lov att skotta fram bilen. Det är väl inget idealiskt skoterföre....men säkerligen väl värt att provåka lite i. Så jag har ingen aning om när han dyker hem igen, men det är sånt som får visa sig. Mig går det ingen större nöd på. Jag har ju kaffesällskap...och sen hade jag ändå tänkt att försöka plocka reda på lite skit här hemma. Det finns alltid något man kan fördriva tiden med :P

Och..neh...har inte fått upp veckans blogg än. Men den SKA upp bara jag får en stund ledig sen!!
311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0