God Morgon

Jag bestämde mig för att jag skulle gå upp med Gröt idag. Vet egentligen inte varför och jag sitter här och är dyngtrött just nu. Men min tanke var väl att jag skulle få lite bukt med min sömn. Jag sover inte många timmar per natt kan jag lova, men har jag en helt oplanerad dag så sover jag de där timmarna på dagen istället och det är väl inte så vidare smart. Så nu sitter jag här och har varit vaken i nästan en timme men har inte blivit ett dugg piggare sen jag klev upp. Jag måste nog snart börja på med någon syssla för att inte riskera att hamna sovandes i soffan.

Jag har funderingar på att göra om i bloggen igen, men har lite idétorka. Jag vill nog ha kvar färgerna som de är, men kanske göra det lite roligare på något sätt. Det kan ju vara en idé att börja med headern kanske. Jag vill dock ha den lite "högre" än vad den är idag, och med min otur så måste jag byta mall totalt för att kunna fixa det. Men jag får prova mig fram och se vad jag kommer fram med. Andra sysslor som borde göras...är ju disk och tvätt. Sen en liten rensning i hall och kök. Hm...känns som att det kommer bli en väldans skoj dag det här :D

311572-58

Sådär, nu har jag trixat lite nytt med bloggen. Jag är inte helt nöjd så det kommer nog lite fler små förändringar framöver. Jag ska ändra lite på bilden och texten under bilden ( i sidolisten) så att de kommer lite mer centralt. Men det får se ut som det gör en liten stund till. Jag hoppas bara att jag inte ställt till det så att det ser helt skit ut i andras webbläsare nu. Men det lär väl visa sig om folk börjar skrika i kommentarerna att de inte ser nåt för att allt ligger huller om buller :D

Jag har tagit på mig och ska fixa lite med Idas blogg också, fick henne att byta till blogg.se istället för den hon hade. Det är lättast att ändra om i mallarna här än på det stället där hon hade sin blogg från början. Nu hoppas jag bara att jag inte tagit på mig för mycket..haha. Men jag får leka lite och hoppas på att hon gillar resultatet sen.

Diskat har jag hunnit göra också, så nu ska jag bara rensa bort lite bröte och annat smått som står där det INTE ska stå i köket. Sen har jag funderingar på att släpa fram dammsugaren en sväng. Men innan jag tar tag i något mer så ska jag sätta på lite kaffe och sitta soffa en stund.
image53

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0