GoodNigth Sweetheart

Känner mig fortfarande krasslig. Är matt i kroppen och tycker det är svinkallt i den här lägenheten. Ändå så sitter jag kvar i soffan och ser ut som ett fån. Varför går jag inte bara in och lägger mig bredvid sambon? Därinne kan jag garantera att jag inte behöver frysa!!

Neh, jag har inte tagit mig så långt. Jag fastnade i en massa tankar och har mest suttit och stirrat blint in i tv'n. Jag har ingen aning om vilka program som har passerat, jag har bara hört ett svagt ljud någonstans i bakgrunden. Ibland så kommer jag inte riktigt överens med mitt huvud. Det har en tendens att dra upp en massa tankar och funderingar när det inte passar sig alls. Som nu, när jag är sjukt trött och bara borde krypa ner i sängen. Då vill man inte fundera...man vill bara slappna av och somna in. Hur blir man polare med sin skalle...tell me!!!

Jag ska försöka att muta den med en cigg och ett glas vatten. Något starkare än så har jag inte att bjuda på tyvärr^^
Och skulle jag sitta här när kl slår 3 om cirkus en timme...så är det nog dags att ta en tango med stekpannan.
Att slänga sig ner bredvid en snusande Gröt är nog fan ett trevligare alternativ skulle jag tro!

Svammel svammel...gnatt

311572-59

Dina Ord
Postat av: kokka1

hoppas du somna, jag borde göra detsamma, men jag blir uttråkad av tanken

2007-11-22 @ 04:40:40
URL: http://vthessv.livejournal.com/
Postat av: Gröt

INTE slänga sig när gröten har ryggskott.. fast jag hade nog inte märkt nått iaf... :o)

2007-11-22 @ 17:19:47

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0