*Huttrar*

Uscha, är alldeles genomfrusen och trots att jag sitter inlindad i både filtar och duntäcke så verkar det inte bli så mycket bättre. Den här lägenheten brukar vara äckligt varm...men nu är det tvärtom kan jag säga. Hur ruggigt som helst. Förhoppningsvis så blir det bättre när jag får tummen ur och börja röra lite på mig. Just nu så orkar jag dock inte. Tänkte att jag skulle vara vän med soffan tills efter Våra bästa år iaf, sen är det dags att ta tag i dagens sysslor.

Gröten har åkt hem till "byn" för att fortsätta med vårat bord, sen skulle han vidare till Falun för att kika på skotergrejer. Jag passar på att stanna hemma och tvätta lite, sen har vi ju det där berget med disk också, vart nu det kom ifrån? Annars så har vi nog inte så höga planer för dagen, inte vad jag vet än så länge iaf. Tänkte ringa far min men får inget svar. Ska försöka få tag på systeryster sen också, men det får bli efter disken...annars slutar det med att jag inte har fått något gjort när Gröt kommer hem, för att jag fastnat i den sköna soffan med luren mot örat.

Skulle kunna slänga på en kanna kaffe, men jag är inte det minsta sugen. Fick knappt i mig frukosten idag, to m O'boyen växte i munnen kändes det som. Och får jag inte ens i mig O'boy utan att tycka att det smakar skit..då är det fan illa. Men som sagt, det ger säkert med sig om jag får upp lite värme i kroppen. För sjuk...det tänker jag då rakt inte bli.

Nu Våra Bästa År.....

311572-59

Dina Ord
Postat av: Leena

Haha, följer du den VBÅ med?
Hatade den där serien för ca 5 år sen, men har följt den varje dag om man inte jobbar då... *s*

2007-11-21 @ 13:06:45
URL: http://Leenaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0