Ja se det snöar :D

Wee....det kommer snö idag också. Helt jädrans underbart med lite vitt som lyser upp i mörkret. Nu får vi se hur länge det ligger kvar den här ggn. Det är dock liiite kallare än sist det snöade så vi får hoppas att den stannar iaf några timmar längre än den förra, tvivlar dock men jag tänker då hoppas iaf!! LOVE SNÖ!!!

Gröt har åkt iväg och lämnat arbetsbilen, sen skulle han ordna med lite annat smått och gott. Jag har inte tagit mig så mycket längre än hit än. Hjälpte Ida att lägga upp sin blogg, och nu sitter jag och skriver i min egen. Är massa trött i skallen trots att jag sov som en guud hela natten. Och det blev ju inte sent i säng heller. Men men, det ger väl med sig om jag börjar röra lite på fläsket och inte bara sitter här och glor.

Ska snart dra igång lite kaffe.....bylsa in mig i jacka och mina mystofflor och sen ska jag sätta mig på balkongen med en kopp i ena näven och en cigg i andra. Synd att det inte är lite sol....då hade det varit helt underbart att sitta ute. Men men, man får vara glad för det lilla.

image53

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0