Jobba i Falun?

Har fått lite tips om att de behöver folk på ett ställe i Falun. Bl a skulle det tydligen behövas folk på nätterna, något som jag verkligen fick stora öron om. Det hade varit helt underbart att få jobba nätter. Jag funkar ju på något konstigt sätt bättre vid den tiden. Kanske inte så supernyttigt för kroppen i längden, men varför inte utnyttja sin förmåga att vara vaken nätterna igenom....genom att tjäna pengar på det?

Nu är det som sagt bara ett litet "rykte" jag har hört, och jag har inte ens tagit mig så långt att jag pratat med dem. Tanken var att jag skulle ha gjort det idag, men det sket sig ju ganska kapitalt då kan man säga *muttrar*. Men imorgon SKA jag ringa det där samtalet. Jag har ju inget att förlora på det, är det så att de behöver folk så kanske jag skulle ha turen att iaf få komma dit och visa vem jag är. Så håll tummar och tår för mig nu!!!


Annars har kvällen varit ganska lugn. Ida var här en sväng och provlåg våran soffa. Jag varvade hockey i radion med massa serier på tv'n, fan vad social jag kände mig. Gröt är fortfarande inte pigg och ligger just nu i någon sorts koma på soffan. Somnar han för hårt så får han sova där inatt, för jag vill inte väcka upp honom om han nu sussar så gott. Men det är väl ingen större hit för ryggen direkt att spendera en hel natt på soffan *veta*

Ida var väl här till efter 21 någon gång, då vi två knallade upp till affären för att försöka hitta något ätbart. Jag handlade iof inte så mycket, men hon lyckades fylla en hel korg ;). Det fick bli våfflor för mig och Gröt ikväll..hur bra som helst med tanke på mina försök att gå ner i vikt. Men wtf...jag har dragit ner på i princip allt som inte är nyttigt...och idag sket jag fullkomligt i vad jag stoppade i mig om jag ska vara ärlig. Duger jag inte som den tjockis jag är så får det väl vara då ;). Mina försök att tappa några kilo är ju dessutom inte för någon annans skull än min egen. Även om vissa verkar ha fått uppfattning om annat....gash.

Nu ska jag se om jag får liv i Gröten igen....för hans rygg blir verkligen inte mumma om jag låter honom sova natten igenom på soffan. Nog för att vi har en skön soffa...men riktigt så skön vet jag inte om den är. Sen blir det nog till att försöka komma in i sängen. Blir nog jysk imorgon, för att kika in ett par kontorstolar, jag behöver en och Gröt skulle nog inte må dåligt om han bytte ut den gamla sletne som han har nu. Sen blir det ju faen så mycket snüggare om vi har två likadana. Och neh...att vi sitter i likadana stolar betyder inte att vi snart kommer att klä oss i matchande träningsoveraller ;)

Natt

311572-59

Dina Ord
Postat av: Gröt

Hm ja lite schizo blev de där.. en sekunden så skulle du inte väcka mig men sen skulle du? Vet iaf att jag vaknade av ett "ÄR DU VAKEN?" ;op

2007-11-20 @ 01:55:13

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0