Kväll igen

Ännu en dag har lyckats gå, men den här dagen har jag iaf gjort lite nytta som jag tidigare nämnt. Jag har to m lyckats få undan lite tvätt och disk här hemma också..Yey Me!!

Gröt jobbar fortfarande och jag måste säga att jag börjar sakna honom for real nu. Men med lite tur så tar det inte allt för många timmar innan han är hemma igen. Pratade nyss med honom i luren, det är ju ett gäng mil kvar...men nu är han ju iaf på väg hemöver även om det tar tid. Uscha..stackarn lär vara skapligt trött när han kommer hem.

Jag borde gå till affärn, skulle behöva inhandla en hel del. Eller ja...kaffe, mjölk och cigg iaf. Men det är så förbenat kallt ute så jag drar mig in i det längsta. Sen efter dagens bravader så lockas jag ju inte direkt av att halka omkring på den förbannade isen som envisas med att ligga som ett täcke över hela jävla vägen. Jag är dock glad för att jag inte drämde i skallen när jag drog omkull. Det vore väl iof inte första ggn jag hade lyckats med det konststycket^^

Jag kom nyss underfund med att jag totalt glömt bort att äta middag idag. Jädrans klantigt med tanke på att viktnedgången inte direkt gynnas av att man äter försent. Gash, jag måste se till att få riktiga rutiner i det där. Äta 4 gånger om dagen och det regelbundet. Jag är totalkass på att hålla mattider os v, jag äter i princip inte förräns jag håller på att gå åt av hunger, vilket betyder att jag vräker i mig alldeles för mycket. Lustigt det där, för ett år sen så var min situation den totalt motsatta mot vad den är idag. Men det är väl det jag får sota för idag....plö

Men nu ska jag ta och äta lite innan det blir ännu senare. Frågan är bara vad jag ska stoppa i mig.....

Hm, skulle ha ringt Thuss också, men våran kära telefon verkar inte vilja fungera som den ska. Ända sedan vi bytte internetleverantör (ofrivilligt) så har våran ip-telefoni strulat *förbannad*

311572-59

Dina Ord
Postat av: Sofia

Jag älskar också "knarr" :) Skitmysigt! Det kom mer snö under dagen och det är fantastiskt vackert här nu!

2007-11-13 @ 21:35:41
URL: http://sofiaisobel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0