Lång sömn

Jag somnade igår, och det nästan omedelbums efter att jag hade gått och lagt mig. Undra om Thuss gjorde detsamma eller om hon satt och läste fanfiction på datorn? Inte heller slängde jag mig i sängen, dock så misshandlade jag mina ben en aning innan jag kom fram till min sida. Jag ser absolut nada i mörkret...och jag vill inte lysa hur mycket som helst med telefonen...ifall att jag väcker Gröten. Inatt var det väl iof ingen större risk med tanke på att han var totalt utslagen. Han hade nog inte ens märkt om jag hade släppt en bomb i sovrummet^^

Sov väldans länge idag, jag tänker inte ens tala om hur länge jag låg i sängen. Jag försökte ta mig upp vid ett flertal tillfällen men det var stört omöjligt. Det var som att sängen höll fast i stackars mig *skratt*. Men nu är jag uppe iaf. Har nyss pratat bort en liten stund med Thuss och nu gör jag väl inte så mycket annat än inväntar hockeyn. Vi möter Modo på bortais idag och jag vågar inte ens spekulera i hur det kommer att gå.

Jag skulle ha åkt ner och fixat med leget idag, men det sket sig ju som märktes. Men det blir att göra ett nytt försök imorgon. Vilket påminde mig om att jag ska försöka få tag på Flus redan nu!!

Men innan jag gör något...ska jag försöka ta mig ut i köket och sätta på en kannan kaffe. Sen ska jag se om jag får med mig Gröt ut på en cigg.

311572-59

Dina Ord
Postat av: kokka1

det blev faktist ingen.. jag har juh slut på dom, illa illa illa

2007-11-22 @ 20:30:50
URL: http://vthessv.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0