Låsta inlägg

Hm...möjligheten att kunna skriva låsta inlägg här på blogg.se skulle nog inte vara så dum. Ibland så känner man ju att man vill skriva mer privat. Som det när nu så har man ju iof möjligheten att skapa en hel blogg med lösenord. Men det känns lite överkurs på det viset, det ter sig lite lättare att bara ha en liten ruta där du kryssar i om inlägget skall vara privat eller inte.

Det finns ju flertalet andra bloggar med den möjligheten (vad jag har sett), så varför kan den inte finnas här också? Är det bara jag som saknar en sådan funktion?

311572-59

Dina Ord
Postat av: kokka1

för fan bli inte som mig som byter bloggsida hela tiden nu bara:P:P
jag har för många.. och du får ändra din länk till min LJ nu istä'llet tror jag..
hinner inte med 4 olika ställen:(

2007-11-28 @ 22:07:06
URL: http://vthessv.livejournal.com/
Postat av: IdaBus

Nä, det är inte bara du som saknar den funktionen ;)

2007-11-29 @ 01:23:11
URL: http://idabuskarleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0