Måndag hela veckan

Neh, jag hoppas verkligen inte att det blir Måndag hela veckan. Måndag tillhör inte mina absoluta favoriter av veckodagarna. Söndag och Måndag är nog de dagar jag ser minst fram emot. Onsdagar däremot tycks ha blivit en favorit. Jag vet inte om det är för att det liksom är mitt i veckan? Det är hur som den dagen som känns minst "jobbig" iaf *skrattar*

Idag har det inte blivit så mycket gjort här hemma. Vi var iväg en sväng till DollarStore och köpte lite smågrejer, sen åkte vi vidare till ÖoB för att kika på färg till det blivande databordet...och lite annat smått och gott förstås. Någon färg hittade vi inte, men vi snubblade över en hylla att sätta upp i badrummet. Så vi slipper ha en massa shampooflaskor och skit ståendes på badkarskanten. Så mycket smidigare att göra rent om man har hyllor att ställa upp grejerna på istället. Vi skulle ha köpt en sådan där toapappershållare också, en sådan där som man staplar rullarna på. Jag har ju som tidigare nämnt tendensen att glömma bort det där med att byta rulle när jag gjort slut på en. Så har man fler därinne så försvinner ju det problemet iaf, och Gröt slipper krånga med hänglås ;)

Nu börjar klockan bli mycket och jag ska nog ta och göra Gröt sällskap ner i sängen. Om inte så blir jag då inte långt efter honom iaf. Har någon bild jag ska fixa i PsP innan jag dyker i säng. Men det ska inte ta så lång tid.

Men innan jag avslutar så ska jag haka på det som Soya och Babbi redan har gjort, jag ska be er läsare att beskriva mig med ett enda ord ;)

Godnatt!!


Dina Ord
Postat av: Soya

Trevligsomfan

2007-11-06 @ 12:25:44
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: kokka1

det finns inget annat ord än kokka2.. iaf inte när jag bestämmer:D

2007-11-06 @ 13:39:53

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0