Monday

No shit sherlock!!



Klockan ringde vid 9-tiden imorse, tror jag iaf....jag hörde den inte men Gröt sa något om det igår när vi lade oss. Jag måste ha sovit stenhårt för den var waaay över 9 när jag slog upp ögonen för första ggn idag. Knepigt det där, jag tyckte ju att jag faktiskt somnade relativt snabbt igår ändå. Men av någon anledning så behövde jag väl den där sömnen då. Inte så jädrans lägligt dock....när jag skulle vrida tillbaks dygnet igen. Men men, ny dag imorgon.

Dagen och kvällen har tillbringats här hemma. Det enda ärendet jag haft utanför dörren idag var en sväng till affärn så jag kunde köpa mjölk. Det var ju kris vid frukosten när det bara fanns ett halvt glas mjölk kvar. Tur man inte har fler mil till närmsta affär. Det var inget mojsigt väder ute idag. Det blåste så jävla kallt så jag trodde fingrarna skulle ramla av. Jag har ju en tendens att tända en cigg så fort jag kliver utanför dörren...så även idag, och jag kan bara inte röka med vantar på mig. Dels för att jag liksom inte får kontroll på ciggen och dels för att vantarna blir att lukta så jävla illa. Så....det blev att bita ihop och offra sina små fingrar då.

image66Jag har även haft lite brainstorming med mig själv här framåt kvällen. Jag ska ju som sagt ta och göra någonting åt det där jävla barret jag har på skallen. Och i väntan på att jag verkligen hittar något som jag känner att jag kan trivas i...så tänker jag ta saken i egna händer imorgon. Ja, jag ska bara "toppa" det en aning. För innan jag har bestämt mig för vilken "frissa" jag vill ha...så är håret så jävla slitet att jag blir tvungen att raka av mig allt. Och så långt vill jag nog inte att det ska behöva gå. Jag har iaf kommit så långt att jag vill göra mig av med mina förbaskade lockar. Jag är så trött på dem att jag kräks snart. Jag har så svårt att begripa att folk går och suktar efter att få ha lockigt hår. Har man rakt så känns det ju som att man har lite fler valmöjligheter gällande frisyrer. Men det är väl antagligen så som det sägs...att man längtar efter det man inte själv har. Men ffs...lockar är apjobbigt att hålla reda på. Håret slits mer och man kan inte klippa sig som man vill. Någon som vill ha mina lockar? ;)

Nu är det dock dags att börja tänka på refrängen. Har lite sidor kvar att kika..och ett gäng bloggar att läsa. Men jag ska försöka ta mig i säng någorlunda skapligt iaf. Gröten jobbar imöra och borde ha lagt sig för länge sen ;)
Jag ska dra med honom ut på en cigg nu iaf.....så det blir att avsluta här nu :D

311572-59

Dina Ord
Postat av: Gabriella

Hej! Fan jag blir oxo 30 nästa år. Före dig :( BOOH! Och jaa.. UT MED PACKET!

2007-11-13 @ 12:20:13
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0