Nya stolar

Idag kom vi äntligen iväg till Jysk för att inhandla varsin stol. Jag äger ju ingen som jag kan ha när jag sitter vid datorn och Gröt behövde en ny. 300 spänn styck gick det loss på och det var helt ok för att sitta såpass skönt ändå. Jag har dock inte betalt min än, men ska slänga över kronorna på Grötens konto...imorgon!!

Ringde det där samtalet idag också, ska skicka in papper på lite av vad jag sysslat med tidigare. Jag tänkte att jag skulle försöka få tag på min gamla chef också så jag kan få lite referenser därifrån. Så nu får ni hålla alla tummar ni har för min skull!!!

Annars har det inte hänt mycket alls idag. Efter att vi hade shoppat klart på jysk så åkte vi vidare ner på kupolen. Nu har jag varit där 2 ggr under loppet av en vecka....det är inte vanligt vill jag lova. Vi kikade lite priser på Xbox 360 och strosade runt. En meny på donken fick det bli också, smakade faktiskt inte särskilt gott. Eller jo colan där är svinigt god. Jag är nog en av få som tycker att den är godare än colan man köper på petflaska :P

How ever, är röksugen och börjar bli lite trötter nu, så jag ska se om jag får med mig Gröten ut på balkongen. Sen blir det nog att kravla sig mot sängen och hoppas på att man vaknar någorlunda imorgon. Jag har fortfarande inte tankat kameran på bilder från när Thuss var här. Men hon hade snällt lagt upp på mig och lurv...så hämnd kommer inom kort ;)


Dina Ord
Postat av: Leena

Åh, appropå mindre goda menyer på McDonald´s.
Testade för ngn vecka sen den nya, Bacon Blues tror jag den hette...
FYFAN vad äcklig, kunde inte äta upp den fick kvävlingar....
Tror det var blåmögelost gegga på den & nää... USCH!!

2007-11-21 @ 10:07:32
URL: http://Leenaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0