*Pust*

Jajks vilken lååång dag det här blev :D


I förhållande till hur länge jag har varit vaken så har jag inte hunnit göra så mycket. Jag har haft fullt upp med att hålla mig vaken. Men nu är det ju ett ypperligt tillfälle att vända tillbaks dygnet lite iaf. Och jag är mäkta stolt över mig själv att jag inte slumrat till ens en endaste liten sekund på soffan idag. Detta trots att jag inte haft några som helst planer för dagen, så jag har ju bara varit hemma *duktig as hell*

Nu har jag ju visserligen gjort lite nytta idag. Disken är gjord och ny disk har tillkommit. Jag har kört en maskin tvätt och hängt den, och sist men inte minst så har jag ju som sagt byggt om bloggen igen. Har fixat lite åt Ida också...så vi får hoppas att jag får fatt i henne på msn imorgon så jag kan skicka det till henne och se om hon blir nöjd. Jag gjorde inget avancerat...så vill hon ha något mer så får hon hojta till :D

Nu är Gröt på väg hem, och skumt nog så känns det som om jag är tröttare än vad han är. Rätt knepigt med tanke på att han har varit borta sen strax efter 8 imorse. Men det märks när han kommer hem och lägger sig i soffan hur pigg han är. Skulle kunna gissa på att det inte blir att sitta uppe hela natten här iaf....och det var ju lite det som var meningen från min sida. Det blir lite skevt om jag tar världens sovmorgon när han är iväg och jobbar, då är ju inte jag det minsta trött när han kommer hem. Det är ju massa mys att krypa ner i sängen samtidigt för natten.

Har pratat med systeryster idag också, hon ville ha min adress för hon skulle tydligen skicka något. Hon var sååå nära att kläcka ur sig vad det var, men när hon hörde hur nyfiken jag blev så avbröt hon sig själv med ett "Du ska inte vara så jävla nyfiken"....MEEEN, att jag inte kunde ha spelat lite cooool då *s*. Nu får vi vänta ett par dagar innan vi får se vad som dimper ner i brevlådan. Jag har mina aningar....men inte en chans att jag avslöjar vad jag tror att det är. Jag får väl se om jag har rätt här om ett par dagar. Självklart så kommer jag att hävda att min gissning var klockren även om det skulle visa sig vara helt åt fanders. Jag är väl inte dum heller!!

Men nu ska jag försöka dona klart en bild som jag började bråka med. PSP lade av innan jag hann spara och jag blev mer än matt vill jag lova. Men jag gör ett försök till och vill det inte fungera så lägger jag ner det för kvällen. Jag har inget tålamod alls för att bråka med något sånt där nu *pust och stön*

Och förresten...vad tycker NI om det nya utseendet?

image53


Dina Ord
Postat av: IdaBus

Det blev superbra! =) Sött och gulligt ;)

2007-11-07 @ 09:45:12
URL: http://idabus-krleksbarn.blogspot.com/
Postat av: Leena

Jag gillar sidan, den är väldigt rosa iofs., men den är cool!

You go girl!! ;)

2007-11-07 @ 11:00:02
URL: http://Leenaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0