SaturdayNigth Fever

Det var länge sen jag hade tiden eller lusten att uppdatera under helgen. Oftast så brukar det bli en megalångt inlägg på Söndagen istället...ett sånt där inlägg som ingen orkar läsa ;)

Vi sov riktigt länge idag, men sen så la vi oss ju inte förräns imorse heller för den delen. Så där gick min dygnsrytm åt fanders igen. Men det är bara att släpa sig ur sängen imorgon hur trött man än må vara. Min kropp mår fan så mycket bättre om jag får sova iaf ett par timmar på rätt sida av dygnet så att säga. Sen hjälper det nog till lite om jag nu ska se till att bli av med de där extrakilona jag har lagt på mig. Så, det är bara att ta nya tag!!!

Angående vikten, så är det helg nu och jag får äta godis. Igår tänkte jag att jag skulle lyxa till det med en kaka till kaffet. I vanliga fall kan jag äta iaf en 2-3 stycken...men igår tog jag en tugga av kakan och hela munnen drog ihop sig. Fi fan vad sliskigt det var, det kändes som om jag hade proppat hela käften full av rent socker *urrk*. Kan det gå så snabbt alltså? Att man drar ner på sockerintaget....och så bara efter en dryg vecka så börjar sötsakerna smaka skit rent ut sagt? För något skumt är det ju när jag får kvälvningar av mina favoritkakor :D. Coca-cola har jag dock kunnat dricka, men jag har inte haft det där suget så jag velat bälja i mig. Det var heller inte lika gott som vanligt. Om det nu är så att min kropp har börjat rensa ur skiten och bestämt sig för att det inte är så gott som den har trott...så är jag bara glad, det underlättar ju en del kan man säga :D



Nu kom Gröten precis hem från sin mor och far, han har varit där och sågat i ordning bordskivan. Så nu ska vi snart åka upp mot Gagne för att hälsa på S & R. Det är supermysigt däruppe och jag hade lätt kunnat bo i det huset. Meeen...då skulle det nog ha stått lite närmre Borlänge tror jag. Dock så är det skönt att få komma ut ur hålan lite då och då...och se något annat än kupolen, för den syns tamejfan över större delen av stan.
Men ska vi komma iväg någonstans så är det väl dags att jag sätter lite fart och gör mig klar :D

Men innan vi åker......jag hade ju lite probs med vad jag skulle ha för smycke i min labretpiercing, Babbi röstade bort hästskon och jag är nog också lite inne på det spåret. Jag tycker iof att den också är snygg, men labreten är ju lite mer diskret och mer bekväm att bära. Så det får nog bli labret "till vardags" så får jag byta till hästsko de tillfällen jag känner att jag vill ha något som syns mer. Rätt shysst kompromiss va? :P

Men nu måste jag verkligen göra mig klar!!

311572-59

Dina Ord
Postat av: Gabriella

Bra kompromiss! Har oxo haft hästsko o som du säger, det är inte så bekvämt..

2007-11-11 @ 23:13:40
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0