Ska det vända ikväll?

Mora spelar borta mot Frölunda ikväll, och vi är i ett sådant läge där en vinst börjar bli ett måste. Dalen vi sitter fast i blir bara djupare och djupare. Nu är ju inte Frölunda något drömlag att möta när man behöver poäng...i synnerhet inte när drabbningen sker på deras hemmais. Men jag vägrar sluta tro på att Mora (vi...för det är VI i både vinst och förlust) kan resa sig och knäppa allt och alla på näsan igen. Jag vägrar tro på att Mora har gett upp för den här säsongen. Placering 12 i tabellen är inte reserverad för oss....ICKE!!
Ikväll får vi se om laget har börjat klättra sig uppåt igen. Även om det skulle sluta med 0 pinnar så vill jag ändå se ett fall framåt.



Gröt jobbar (som vanligt), han åkte nyss iväg och blir väl borta i ett par timmar iaf. Vad jag ska hitta på vet jag inte. Men något måste jag väl göra I guess...blir knäpp i skallen av att bara "vara". Skulle ha åkt ner till kupolen idag också, men eftersom magen vägrar vara mig till lags så blev det att stanna hemma istället. Den är så att säga inte riktigt att lita på idag *skratt*. Men nu har jag bestämt mig för att tänka lite mer på vad jag stoppar i mig...sen så ska väl den där jädrans magen hålla sig i skinnet tycker jag!!

Nu säger jag ju emot mig själv, men jag ska knalla ut med en kopp kaffe på balkongen och ta en cigg. Därute ska jag försöka fundera ut vad jag ska ta tag i först när jag kommer in. Jag har väl disken och lite dammtorkning att välja på. Vi får väl se vad jag anser mest tilltalande för stunden :P. Ska försöka få till en storstädning här snart också...men det sitter faen långt inne. Nu är det väl ingen katastrof här hemma...men luften är så nedrans torr så dammet stormtrivs ju och förökar sig värre än ett gäng kaniner.

Well...balkongen it is!!

Och du...gillar du min blogg så rösta gärna. Länken hittar du här längst ner i inlägget :D


Dina Ord
Postat av: Jenny (Dryas)

Ho, ho Kupolen! Där var det längesen man var nu! :-)
Brukade följa med ibland då morsan och farsan tog den turen då jag bodde hemma!

2007-11-01 @ 21:47:30
URL: http://dryas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0