Snark

Kväll igen....och jag är trött som faen. Lite skumt egentligen eftersom jag sov relativt länge idag. Men det är väl bara att ta tillfället i akt och komma i säng innan morgonen börjar närma sig med stormsteg.

Jag har varit mer än lovligt osocial idag, har inte orkat prata i telefon eller msn..eller haft med folk att göra överhuvudtaget. Vissa dagar så är det bara så, vet egentligen inte vad det beror på. Men imorgon är det säkert som vanligt igen. Det hoppas jag på iaf för jag tänkte ta cykeln ner till tutten och dricka lite kaffe med "S" om hon får lite tid över. Vi skulle ju ha fikat häromdagen men då var det ju någon som låg avtuppad på soffan och inte hörde när telefonen ringde för fulla muggar *harkel host*

Och Thuss...klockren historia du skickade på msn^^
Slår dig en signal imöra...och ser om du kommit hem efter fösedagskaffet som jag antar att du ska iväg och dricka :D

Men nu ska jag se om Gröt lyckas slita sig från datorn...jag vill sussa sängen men jag vill ha sällskap :D



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0