Snart åker vi

Nu är det bara dryga veckan kvar innan jag och systeryster beger oss iväg på äventyr. Jag har inte varit på en kryssning sen....ja..jag kommer fan inte ens ihåg, så det här ska bli skitskoj rent ut sagt. Det enda lite träliga är ju att jag inte har särskilt mycket pengar att röra mig med. Men jag får se det positiva i att jag iaf kommer iväg på någonting för en gångs skull. Nu hoppas jag bara på att mitt leg är klart när jag kommer ner till stationen på Fredag. Om inte..så hoppas jag att det iaf är färdigt att hämta innan bussen går från stan på Torsdag.

Ska jag vara helt ärlig så börjar jag nog bli lite smånervös, det blir jag alltid om jag ska åka iväg någonstans..det spelar ingen roll vart. Jag måste planera vad jag ska ha för packning...jag oroar mig för att det ska bli krångel med biljetter till buss och båt. Men något säger mig att allt det där hör till...resfeber och shit. Det kommer väl med förväntningarna man har när man ska göra något som bryter av från vardagen. Man får panik över småsaker bara för att man är så rädd att det ska skita sig någonstans...så du blir kvar hemma i vardagen istället.

Jag skulle kunna gissa på att det sitter någon någonstans i en by strax utanför Mora och tänker likadant ;), men det kommer hon säkert inte att erkänna *skrattar*

Men nu ska jag hälla upp lite kaffe sen ska jag ta mig ut i kylan på balkongen. Har funderingar på att dra igång en maskin med tvätt också, men jag har inte riktigt bestämt mig än. Det får visa sig när jag kommer in från kylan igen.
311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0