Surprise

Gröt kom hem rätt sent ikväll....och när han klev innanför dörren så hojtade han att han hade en present med sig till mig. Jaha tänkte jag och hojtade tillbaka och frågade om han hade kläder som behövde tvättas. Ack så fel jag hade...när jag klev ut i hallen så stod Thuss där!!!! :P

image68Trög är nog mitt mellanamn numera. Gröt ringde hem som han brukar göra och berättade på ett ungefär när han skulle vara hemma. Inget konstigt med det. Men när jag nämde att jag skulle gå till affärn så började han undra hur det stod till med kaffe och så....om det kanske behövdes köpas mer. Nu är det ju liksom jag som är kaffedrickaren i det här hushållet, men ändå så funderade jag inte så mycket över att han var så fundersam över hur mycket kaffe vi hade. Så jag sa väl att jag skulle handla det också när jag ändå var på affärn. Vidare så sa han att han hade jädrans kasst batteri på telefonen så jag skulle förmodligen inte kunna nå honom utan vi fick ses när han kom hem. Jag funderade inte så mycket på det heller, han sa ju faktiskt att cigguttaget i bilen inte funkade...så det gick inte att ladda batteriet. Hm...nu vet jag ju hur det egentligen låg till! Jag fattar dock inte hur han kunde hålla sig för skratt, för jag svalde ju verkligen betet med både hull och hår. Och så minen jag lär ha haft när jag kliver ut i hallen och det står två personer där. Jag tror inte ens att jag kopplade vem det var först *asg*....men men Me Happy...



Imorgon blir det att släpa med sig stackars Thuss ner på kupolen, så det blir nannadags här nu. Annars sussar jag bort halva dagen imorgon och det vill vi ju inte. Så....nattens!!

311572-59



Dina Ord
Postat av: Gröt

Ciggutaget ÄR trasigt men jag lånade laddare av Thuss när jag va å kidnappade henne ;op
Å ja din min var faktiskt oslagbar... du stod mest och gapade och pekade ;op
Puss på dig

2007-11-15 @ 03:13:10
Postat av: Maria

Gröt: Hehe, ja jag kan tänka mig det. Men det var en jefla bra överraskning. Så du får en extra puss till påsk^^

2007-11-16 @ 05:10:17
Postat av: kokka1

jag fattar inte att jag va så blåst att jag inte hade kameran redo när vi klev innanför dörrn!!!
jag menar jag har juh fotat en dalahäst.. å borde jag juh fotat dig.. höhöh

2007-11-16 @ 06:41:28

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0